About Me

My Photo
mohd ayub
i am single
View my complete profile
nama ak mohd ayub ibni mohd yusri

umur baru 20 year old,

still stady at UiTM

tak lama lagi insya Allah jadi lah aku seorang

SURVEYOR

tak a pe yang ak nak cite sal diri ak nie ha
just nak g tau sal blog ak nie
just sebagai dairi ak jew
tempat ak luahkan perasaan
suka mahupun duka


Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

+JoM BoRaK+


ShoutMix chat widget

kehidupan

Assalamualaikum

Perh!!!! Lama gak ak tak update blog aku nie suram gile sial

Tak pa la, blog ni pun ak tak mahir sangat jd mcm malas jew nak update


ok Ak nak kongsi la sikit gan pembaca blog nie

Dulu ak seorang yang mempunyai ramai kawan yang rapat dengan aku

Tapi sejak ak terasa yang diri aku nie makin sepi ak terus menyendiri,

entah la knp tapi memang aku mcm nie dari dulu lagi.


tapikan


membe2 yang baik2 ngan ak semua dah ada teman lain

dan

ak tengok mereka makin happy berbanding rapat gan ak.

mungkin ak ni membosankan berbanding membe2 dia orang.


Ak tau ramai membe ak yang benci kat aku tapi pe yang aku leh buat

Nak ikut semua kate2 dia orang sory la ak bukan jenis dengar kate orang


Bapak ak da berpesan be yourself.


Sedang ak bersedih ramai membe2 ak yang bergembira

Ya mungkin mereka tidak mengetahui tentang diri ak


Tapi kenapa time ak mula ingin bergembira ada la dua tiga orang membe ak yang benci lihat aku gembira


Ni la di katakana nasib badan kan

Entah la ak pun tak tau nak cite pe


setakat nie ak je la kot

biar jelakan, yang pendam sorang je kan?


ak nak share pun entah pada siapa.


(Kepada sahabat ak moga Allah mencucuri rahmatNya kepada kamu semua)

Category: 0 ulasan

0 ulasan:

Post a Comment

Pages


:: ask me ::