About Me

My Photo
mohd ayub
i am single
View my complete profile
nama ak mohd ayub ibni mohd yusri

umur baru 20 year old,

still stady at UiTM

tak lama lagi insya Allah jadi lah aku seorang

SURVEYOR

tak a pe yang ak nak cite sal diri ak nie ha
just nak g tau sal blog ak nie
just sebagai dairi ak jew
tempat ak luahkan perasaan
suka mahupun duka


Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

+JoM BoRaK+


ShoutMix chat widget

keangkuhan seorang budak

Ari nie ari yang membingungkan bagi aku,

ye la pe tak bingung nya sal ari nie lam sejarah ak turun site geodesy bersama dak2 kelas hahaha

nie la kali pertama n ni jua lah kali terahir kot. Tapi la ka nada la

satu teragesis berlaku pada diri ak, mungkin orang laen tak

menyedari just ak bagi tau kat norin je kat sini ak bukan nak


salahkan sape2 just ak nak g tau yang tadi lam lap GIS da la


sekumpulan member ak duk berborak sambil melihat blog member baik


ak, ak tak kisah la kan dia nak tengok pe kan bukan masalah ak pun


tapi yang membuat ak menyelirapnya ada la suara sumbang dari


kumpulan tersebut bajet gile budak nie,cube korang pikir klu la


member kite sendiri yang paling rapat plak tu di perkata begitu, pe


korang rase? Ke tak rase pape? Bg ak, ak terasa agak kureng aja disitu,


jd ak bagi la mesej kpd antuan punya blog tu. Lam mesej tu ak saje nak


peril dia dalam sindir gurau



Form me “salam tak sangka aw suka jd bahan ketawa orang”



Form dia “ ya.maseh tok ur frends coz jd kn sy bhn tok ktawa!dun msj me ok!”

Perhhhhh mendidih darah ak bila baca mesej dari dia. Ok mungkin


kate2 ak tu agak kasar or kurang. Tapi disebabkan oleh membe2 ak ak


yang jd mangsa. K ak tak patut g tau dia sepatutnya????



Sal ini leh mendatangkan ke aiban pada dia



Ermmmmm



Keangkuhan sibudak yang tidak matang memutuskan sillaturrahim antara kami



Category: 0 ulasan

0 ulasan:

Post a Comment

Pages

:: ask me ::