About Me

My Photo
mohd ayub
i am single
View my complete profile
nama ak mohd ayub ibni mohd yusri

umur baru 20 year old,

still stady at UiTM

tak lama lagi insya Allah jadi lah aku seorang

SURVEYOR

tak a pe yang ak nak cite sal diri ak nie ha
just nak g tau sal blog ak nie
just sebagai dairi ak jew
tempat ak luahkan perasaan
suka mahupun duka


Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

+JoM BoRaK+


ShoutMix chat widget

cite aku

hai ni cite aku, aku ni tak la baik mana n tak la jahat mana tapi aku dah tak mcam dulu dah, ak dah makin dewasa dah kenal mana buruk mana cantik. Dulu ak kenal jugak mana baik buruknya tapi dulu ak amik remeh jadi yang buruk aku kate baik dan yang baik tu tetap baik. kalau la ak dapat pergi kemasa silam mcam cite Doremon kan best ak nak ubah idup aku dari tak baik kpda baik dan aku tak akn hilang ape yang aku ada. tapi Allah maha Bijak sana jadi Dia sayang kat ak lagi jadi Dia bagi aku pengajaran untuk ak sedar. jadi sekarang aku dah sedar. aku nak mintak maaf kat seseorang yang amat penting bagi ak yang telah pergi meninggalkan aku. aku ingin dia tahu yang aku masih setia padanya dan jika dia ingin aku bertanggung jawab akan kesalahan ak, ak akan sedia menerima dengan hukuman yang akan diberi. tapi e2 jika benar2 berlaku. tapi klu betul macam mana? sehajat mana aku nie? agama kita ada berpesan yang sejarah jadi kan tauladan yang akan datang jadikan keazaman.
Category: 2 ulasan

pemergian ku

esok aku nak bertolak k perak tempat ak bersuka ria ala just jumpe member2 lame
Category: 0 ulasan
assalamualaikum
Category: 0 ulasan

Pages

:: ask me ::