About Me

My Photo
mohd ayub
i am single
View my complete profile
nama ak mohd ayub ibni mohd yusri

umur baru 20 year old,

still stady at UiTM

tak lama lagi insya Allah jadi lah aku seorang

SURVEYOR

tak a pe yang ak nak cite sal diri ak nie ha
just nak g tau sal blog ak nie
just sebagai dairi ak jew
tempat ak luahkan perasaan
suka mahupun duka


Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

+JoM BoRaK+


ShoutMix chat widget

musibah

Seseorang yang amat penting dalam hidup ak telah pun pergi dalam hidup ak tp tak tau la berepa lama mungkin sari dua hari atau selamanya. Ya ya ya ak nie baran tp ak rase ak tak da la baran mcm dulu dah just ak taknak campur gaulkan masalah yang ak hadapi hari ini dengan masalah yang sedia ada. Erm. Klu korang nak tau dia tu pompuan lawo tp tak da la mcm era fazira hehehe. Kwan ak jew, tp dia selalu take care sal ak erm kadang2 rase rimas ada tp yew la kawan kan klu nak buang dia tetap kawan ak. Ak sayang kan dia. Tp korang jangan plak fikir dia tu org yang ak nak lamar tuh bukan la.. tp tunggu jew la kisahnya. Erm berbalik pada kisah seseorang tu. Sebenarnya ak dapat tahu sesuatu yang agak sukar untuk ak terima, kate org terduduk la ak dengar berita penting tu. Jd ak berdoa pada Allah dan memintak sahabat facebook ak untuk mendoakan sekali. Jdi kawan ak nie nak tau cerita sebenarnya tp bukan masa dia untuk ak cerita kan . tp dia? Tetap nak tahu siap perli2 ak dia ingat ak nie ape tunggul? Jd ak bercakap kasarla gan dia. Tp tak da la teruk sangat kasar2 manja. Hehehe. Dengan sebab ak ada masalah yang ak sedang hadapi dan ak tak ingin menggaulkan ape yang dah berlaku dengan masalah yang ada jdi setiap kate2 dia tuduhan dia ak meng ia kan sahaja ya la. Pompuan paham la, selagi kita tak mengaku selagi tu dia duk perli2 duk tekan2 ja kan so ak nak pendek kes ak mengiakan sahaja. Mungkin dia terasa hati dengan pengakuan ak tu yew la ak malas nak gaduh panjang jd ak ya ya ya jew la dia ckp. Tup2 dia plak yang melenting aaah lantak la kan dah sape suruh tak faham ak kan. Last2 dia kate kita putus kawan. Bapak sedih. Kalau dia baca kisah ini just ak nak bg tau yang kamu adalah orang yang terbaik dalam hidup ak. Seorang cikgu yang sangat bagus. Kawan2 sama kita doakan yew

Ya Allah jika dia bukan milik ak biarkanlah ia dengan takdir nya walau ak ceria luaran tp didalam hati penuh kesedihan ya Allah tabahkanlah diri ku ini ku mohon pada Mu agar berikanlah petunjuk untuk ku membuat kputusan.

Category: 1 ulasan

hai lama nye la tak ziarah blog nie huhuhuh
sibuk + malas + no idea + tak da mood = terbiar blog ak
hahahah cian. nie ak nak kongsi hasil ak tp tu la kan tak la pakar baru sek tabika klu lam benda nie
nie moh le kite tengok klu ada kekurangan sila tunjuk ajar dari y pakar k



Category: 0 ulasan

Pasrah



Haaaaa hai korang nak tau satu perkara semalam ak ada tengok satu cerita tau al cite melayu yang era fazira berlakon tu hahahahaha nie ak nak sambung kisah yang pernah ak coretkan lam blog nie yang bertajuk “cite ak” erm semalam masa ak khusyuk menonton cerita tu ak tersentap kerna hamper sama dengan kisah ak yang dahulu, hehehehe bia la kan sama ke tak ke idup masing2 kan. Tp cerita yang ak nak kongsi kat korang nie cerita sal watak era fazira tu korang lihat dia seorang yang baik tp disebabkan perkerjaan dia org menabur fitnah terhadap dia. Nauzubillah korang perasan tak yang org sekeliling korang sedang mengata korang? Tak kan? Dan ada yang sedara. Erm bia la ape org nak kate pun yang penting dalam hati kita nie hanya Allah dan kita sahaja tahu. Seperti aku (bukan nak promo k) dulu mcm korang nak tau ak da couple gan seorang anak mami baik punya (istilah je sal dia org pinang) sampai ke tahap kemuncak perhubungan kita org dia ada melafaskan kata-kata ini “disebabkan sikap yub mcm nie kita putus jela” perrhhhh mendidih beb tp ape nak buat kan dia yang buang kite kan kan kan. Erm yang ak tak faham ape yang di maksudkan sikap, sikap y mcm na? ak pun tak tau tp bila ak tengok cite pasrah tu ak terasa Allah sedang mendidik ak kearah jalan NYA ada jodoh tak kemana kan? Dan ak tidak seperti dulu. ak sebenarnya jelouse dengan kebahagiaan org knp ek? Padahal kebahagiaan akan dimiliki oleh setiap insane tp kenapa ak masih cemburu???? Erm kdg2 ak menangis seorang diri tanpa seorang pun yang tahu, ketika ak menangis tu ak bertanaya pada diri ak ini kenapa ak jd bengini adakah disebabkan kesalahan yang pernah ak laku kan???? Ya Allah ku memohon pada mu agar tunjuk kan lah diri ku kejalan yang benar.

Category: 1 ulasan

Pages

:: ask me ::