About Me

My Photo
mohd ayub
i am single
View my complete profile
nama ak mohd ayub ibni mohd yusri

umur baru 20 year old,

still stady at UiTM

tak lama lagi insya Allah jadi lah aku seorang

SURVEYOR

tak a pe yang ak nak cite sal diri ak nie ha
just nak g tau sal blog ak nie
just sebagai dairi ak jew
tempat ak luahkan perasaan
suka mahupun duka


Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

+JoM BoRaK+


ShoutMix chat widget

:: Luahan Hati ::

Cinta memang sukar untuk di ungkap dah diurai kan kerana ia suatu perasaan yang mudah datang dan tidak mudah pergi dan ia hadir tanpa diduga dan ia juga boleh hadir dalam dua atau lebih insan dalam satu masa tp sejauh mana kekuatan cinta itu tepuk dada tanya selera. Jd kat sini ada la satu lagu yang ak nak kongsi dengan korang sal ak rase lagu menyentuh jiwa ak sal ada kerpias kisah lagu nie dengan kisah ak dulu, ala tak pe kenang perkara lama untuk menghiasi kehidupan ini biar la pe orang nak kate kan so ceriakan hidup anda dan jd lah diri anda jangan jadi diri orang lain untuk kepuasan hati orang lain k


video

Cm A#
pertama kali ku dengar suaramu G Cm
sayunya hatiku merindui dirimu
Cm A#
walaupun belum kita bersua muka D# G Cm
namun aku tetap jatuh cinta


Cm A#
pertama kali ku bertemu denganmu
G Cm




hatiku terpaut melihat senyumanmu
Cm A#
aku mengharap engkau menerimaku D# G Cm
kerna aku bersedia menyintaimu


A# D#
akan ku renang lautan yang berapi
Fm Cm
membuktikan kehebatannya cinta ini
A# D#
tetapi jikala kau meninggalkan aku
Fm
terhiris hati ini
Fm
terguris jiwa ini
G
menangis tak berlagu


Cm Fm
biarpun ombak yang merubah pantai
A# D#
kasihku takkan hancur berderai
G# Fm
biarpun hari berganti hari
G
dirimu tetap ku nanti


C Fm
sayangku pimpinkan tanganku
A# D#
menuju mahligai bahgia
G# Fm
kita bersama nikmati kisah cinta G
hidup bagaikan di syurga Cm
Oh Kasih

A# D#
akan ku renang lautan yang berapi
Fm Cm
membuktikan kehebatannya cinta ini
A# D#
tetapi jikala kau meninggalkan aku
Fm
terhiris hati ini
Fm
terguris jiwa ini
G
menangis tak berlagu


Cm Fm
biarpun ombak yang merubah pantai
A# D#
kasihku takkan hancur berderai
G# Fm
biarpun hari berganti hari
G
dirimu tetap ku nanti


C Fm
sayangku pimpinkan tanganku
A# D#
menuju mahligai bahgia
G# Fm
kita bersama nikmati kisah cinta G
hidup bagaikan di syurga Cm
Oh Kasih
Category: 0 ulasan

0 ulasan:

Post a Comment

Pages